Translate

Friday, April 19, 2013

Info Am

Hari ini adalah post ayat2 skebang..huhuhu..apa itu skebang? sila pegang dada dan baca ni..bahasa kasarnye ialah "skema bangsat"...aaaaaaaaa...melopong mulut korang yg x tau tu kannn...hahaha..ok2 straight to the point sbb satgik jemah nk gi ambik anak2 dara blk skul..


ujikaji makmal sains budak tadika kemas pun blh buat ;)


Gelas KIRI ada MCS versus gelas KANAN is nando MCS.
RESULT ni kalau zed zaidi tgk kompom dia xkan menafikan (aileb Aaron Aziz..tetibe) :-
Selepas beberapa jam, jus dlm gelas kanan yg nando MCS tu akan bertukar gelap.
Dgn Maixara, jus itu akan kekal cerah.
Maixara melindungi dari radikal bebas.
Cubalah buat demonstrasi ni di rumah..tapi kena dapatkan Maixara dulu..beli yg original daripada dealer yg sah mcm jemah ni..huhuhu :)


SO MENGAPA KITA PERLUKAN SUPPLEMENT??
Ada yg kata makan sayur & buah yg fresh kan bolehhhh...hmmm...

TAPI sila baca ni...(ha maka start la ayat skebang ituuuu)

Suka atau tidak, inilah hakikatnya. Sayur-sayuran dan buah-buahan hari ini jauh lebih rendah kandungan vitamin dan nutrisinya berbanding berpuluh-puluh tahun dahulu.

Arus pemodenan telah mengakibatkan pencemaran, baja bukan organik, penggunaan racun serangga yang banyak, teknologi pengubahsuaian genetik, air yang tercemar, tanah kekurangan mineral dan macam-macam lagi faktornya...haaa amekaw ayat yg konon bagus tu...

Makanya, sebab itu juga pengambilan makanan tambahan atau supplement sangat penting pada masa sekarang. Ditambah lagi dengan gaya hidup sekarang yang kurang bersenam dan gemarkan fast & junk food (iols la tu...ngeee...alaaaa korang pun sama kan?). Tapi jangan sembarangan pula memilih supplement. Pilih yang organik dan dari sumber yang bagus. Pengambilannya pula haruslah bersesuaian dan makan dgn cara yang betul dan berilmu. Bukan ikut trend semata-mata...haaa nmpk nk mkn pun kena ada ilmu..uols klu ada kemusykilan, roger je iols...dijamin reply mantopsss..

Sementara masih muda ni kannn, tak rugi kita melabur sedikit untuk kesihatan dan kecantikan hari tua nanti...haaa gitu..iols jual bukan kerana untung..tp sbb Maixara ni bagus berkhasiat and affordable..ada collagen talapia + glutathione + ekstrak strawberry + vitamin C..klu gugel, bersepah berderet info n testimoni psl Maixara ni...rata2 bagi perubahan positif seawal 3-7 hari penggunaan Maixara..

Okeh la nnt jemah gosip lagi ye..tata titi tutu..assalammualaikummm..

No comments:

Post a Comment

komen shomel2