Translate

Friday, April 26, 2013

Info Padat Likat Melekat


HOT ITEM!
HIGHLY RECOMMENDED

Beli Dengan Tawaran Harga Promosi Sepanjang APRIL.
Untuk Semenanjung Malaysia :-
1 Botol : RM99
2 Botol : RM190
3 Botol : RM270

Untuk Sabah & Sarawak :-
1 Botol : RM104
2 Botol : RM195
3 Botol : RM275

FREE POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA!!

Yg bertudung merah ni, pengasas Maixara..namanye Pn. Ainna.

Setiap 1 Tablet Maixara mengandungi :-
1. Vitamin C (1,000mg)
2. Collagen (4,000mg)
3. Glutathione (3,000mg)
4. Extract Strawberry (2,000mg)
TOTAL 10 000mg dalam setiap tablet.
So dalam sebotol terdapat 600 000mg.

Mari kita dalami komponen2 yg ada dlm setiap tablet Maixara..mahap la ye entry ni agak pjg lebar..iols x reti nak compressed jd mcm sebuku belacan..ngeee..b4 menelaah entry ni, sila goreng keropok..pastu mkn n minum dgn teh O sambil baca..happy reading uols! Bertabahlah membacanye..

Vitamin C :
  • ·         Membentuk kolagen --- Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.


  • ·         Memperbaiki Simptom Pendarahan --- Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.


  • ·         Peningkatan Sistem Imun --- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.


  • ·         Memerangi kanser --- Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.


  • ·         Mencantikkan Kulit --- Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.


  • ·         Memperbaiki Insomnia --- Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.


  • ·         Mengekalkan kolestrol sihat --- ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.



KOLAGEN SISIK IKAN TALAPIA MERAH :
·        Kajian menunjukkan bahawa struktur kolagen ikan talapia lebih mirip dengan kolagen manusia dan molekulnya yang lebih kecil amat mudah diserap dan dihadam oleh tubuh, seterusnya membentuk semula kolagen yang kian susut pada bahagian kulit, tulang, sendi dan lain-lain bahagian badan. Sumber akuatik yang murah namun dengan kecanggihan teknologi yang dibangunkan industri tempatan, ekstrak kolagen yang terhasil berkualiti premium dan mudah diserap tubuh (molekul kecil).

·         Kolagen inilah yang memberi nutrisi pada kulit, mengekalkan kelembapan semulajadi, menganjal dan membina sel2 baru dengan lebih sihat dan sempurna, merawat luka dan parut, mengenyalkan otot/sendi selain membuatkan kulit halus dan licin. Pengambilan konsisten mengurangkan risiko osteoathritis, osteoporosis dan arteriosclerosis. Kajian klinikal awal menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%! Wowww..so kulit akan nampak lebih muda dari umur..awet muda uols..bestnyeee..

Wahai urban people, ketika usia 25 tahun dan ke atas, kolagen mula menyusut dalam badan pada kadar 1.5% setahun.. sehingga usia 45, badan kita dijangka kehilangan sebanyak 30% daripada kolagen semula jadi. Memandangkan kepentingan kolagen terhadap struktur badan, kejadian ini dianggap agak memudaratkan, ditambah pula dengan kadar pengurangan pertumbuhan hormon.

Dari perspektif pakar terapi kecantikan, penyusutan ini akan menimbulkan kesan yang ketara ke atas kulit, iaitu kulit mula hilang keanjalan semulajadinya dan tanda-tanda awal kedutan mula kelihatan apabila mencapai pertengahan umur 30-an.Tambahan pula, pengurangan kolagen boleh mengganggu bahagian badan lain, terutamanya dalam penjanaan semula tisu-tisu lembut.

Apabila kolagen dalam tisu lembut semakin berkurangan, ini mengakibatkan kesukaran pengangkutan toksin dari sel ke sistem limfa. Ia juga menghalang pergerakan nutrisi dan hidrasi yang mempunyai kesan ke atas kesihatan keseluruhan, dan mempengaruhi keadaan kulit dan sel lain. Pada masa yang sama, keadaan tulang, kuku dan rambut akan turut menunjukkan tanda-tanda awal penuaan.

GLUTATHIONE :
Glutathione atau Gluta merupakan anti oksida yang utama yang melindungi badan dari serangan penyakit & melawan radikal bebas. Paras Gluta dalam badan akan berkurangan disebabkan pertambahan usia, pendedahan kepada pencemaran, stress, minuman keras, merokok, faktor pemakanan and bla..blaa..blaaa..krup krap krup krap (bunyi mkn kopok).

Antara KHASIAT Glutathione :
  • ·         Membantu meningkatkan kekuatan dan ketahanan badan.
  • ·         Merawat kebanyakkan gejala berkaitan dengan paru-paru seperti lelah, radang paru-paru yang serius, dan emphysema (udara yang berlebihan dalam paru-paru)
  • ·         Mengekalkan fungsi imun dan berperanan sebagai agen ketahanan anti-kanser.
  • ·         Melawan pengedaran pengoksidaan lemak dalam saluran darah, termasuklah kolestrol.
  • ·         Merangsang imunisasi.
  • ·         Menyahtoksin racun.
  • ·         Memutihkan kulit (membantu memutihkan kulit dengan menukarkan Eumelanine (pigmentasi kulit gelap, coklat, kuning sawo matang) kepada Phaeomelanin (pigmentasi kulit putih kemerahan).
  • ·         Menghilangkan jerawat dan parut jerawat.
  • ·         Menjadikan kulit lebih lembut, segar dan berseri-seri.
  • ·         Membantu menyembuhkan luka.
  • ·         Mengecilkan pori-pori & menjadikan kulit lembut, segar & berseri.
  • ·         Menghindari pigmentasi.
  • ·         Mengelakkan kedutan awal dengan menghasil serta membaikpulih DNA.


STRAWBERRY :
Ekstrak strawberry memberikan warna dan perasa sebenar kepada tablet Maixara C-Sential, bukan perisa tambahan semata2. Yang bagusnya tablet ini boleh di KUNYAH! Strawberry kaya dengan nutrisi dan vitamin serta tinggi antioksidan yang berperanan menjauhi radikal bebas, melambatkan penuaan pramatang, mengurangkan risiko pelbagai jenis kanser dan mengimbangi paras gula dalam darah. Buah strawberry mengandungi vitamin K, Mangan, Folic Acid, Potassium, Riboflavin, Vitamin B5, Vitamin B6, magnesium & Omega 3. Kandungan asam salisiat di dalam strawberry mempunyai manfaat untuk mengubati jerawat secara alami.


Kandungan 10,000mg dalam 1 tablet dan ada 60 tablets dalam setiap botol, dgn rege promosi RM99 (SM) RM104 (SS), amatlah berbaloi! Sebabnyeee kalau kita beli 1000mg Vitamin C utk 60 tablets pun ada yg mencecah RM90+....Maixara C-Sential (MCS) siap ada Kolagen & Gluta lagi ko… MCS menggunakan kolagen dari sisik ikan talapia yang UPM sendiri buat penyelidikan akan keberkesanannya..jom support local product! ;)

Maixara nih dibuat dari kolagen sisik ikan talapia... makanyeee kalau  kak ton ada ALAHAN pada ikan talapia, dinasihatkan jangan consume Maixara ye...tapi kalau yg  allergic pada makanan laut, Maixara la patut menjadi pilihan sanubari uols.... 

So tunggu apa lagi kak ton..info dah cukup padat..xkan x terkesan kottt…cara makan nye mudah je..blh kunyah/telan 2 bijon atau sebijon selepas 2 jam uols mkn mlm..jgn lupa lepas tu teguk segelas air masak..nak teguk sebaldi pun no hal tp hazabnye kang tdo mlm keje uols ulang alik tenggek atas toilet bowl je..kakaka..

p/s : seelok-eloknye bln pertama tu consume 2 bijon utk kesan sepantas kilat..tp kalau nak sep bajet pun mak no hal punyeee..janji rock kapak..

p/s 2 : siang hari kena MINUM byk air masak or mineral ye..AT LEAST 2L sehari...lagi banyak lagi bagusss!

Sooo mari kita sihat dan cantik bersama-sama…whatsapp/SMS/LINE 0104002353…kdg ada org komplen x nmpk muka suci jemah dlm wasap…so solution nye uols SMS je number fon uols tu…nanti jemah mandrem bg nmpk dlm wasap…tu bukan lawak tau...bila iols add contacts korang, baru le korang nmpk profile iols…ntah kenapa pelik gitu…fon mak hayam mmg gitu kot…kekeke…


No comments:

Post a Comment

komen shomel2